Tilmelding via telefon eller email

For tilmelding, ring og få en snak med Palle om hvad der er af muligheder lige nu.

Vi lægger meget stor vægt på den personlige kontakt, derfor er tilmelding kun mulig på telefon eller email.

Ring på tlf: 3023 6969

eller evt. på mail: info@gigtskolen.nu

Grunden til at vi ønsker den personlige kontakt, er at vi vil gerne vil vejlede vores brugere, specielt i faget bevægelse i varmt vand, hvor vi har rigtig mange forskellige hold,og det er vigtigt at du kommer på et hold der passer til dit behov.

Hvis kurset/arrangementet må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm, epidemier, nedbrud eller reparationer i svømmehallen som Gigtskolen ikke har indflydelse på, betragtes dette som force majeure, hvorved retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af kursusgebyr bortfalder.